Home » Uncategorized » NY Times sąraše…

NY Times sąraše…

Vaikų literatūros kategorijoje NYTimes sąraše-  Rutos Sepetys knyga “Between Shades of Grey”. Šitą knygą jau yra minėjusi KŽL , o NYT dar ir išspausdino knygos recenziją.

O kadangi jau žiūrinėjam tuos sąrašus, tai labai apsidžiaugiau, kai trečioje suaugusių literatūros sąrašo vietoje pamačiau S.Gruen “Water for Elephants”.

Tikiuosi, kad ir Lietuvoje knygos perkamumas pakils, kai pagaliau jau pagal knygą pastatytas filmas. Nes man buvo truputį liūdnoka, kai “Tyto alba” papasakojo, jog knyga nebuvo labai perkama.

Labai labai tikiuosi, kad knygą atras dar daugiau skaitytojų.

 

K.Ž.G

 

 

6 thoughts on “NY Times sąraše…

  1. Aš taip suprantu, todėl, kad joje veikia paauglė mergaitė, tai maždaug – tada ir skirta paaugliams… Diskutuotina, bet neskaičius sunku daugiau kažką komentuoti.
    Vakar vaikų skyriuje bibliotekininkė sakė, kad jau Vanduo Drambiams paieškoma labai paauglių – sakė – “kažkokia nauja su vampyrų knyga drambiams” 😀 😀

  2. Anafora, o kad prajuokinai, cia tai geras. vampyrai ir drambliai – isigelbet bus sunku. Bibliotekinike biski galetu pasidometi apie populiarias knygas

  3. aš kaip tik šiandien filme ,,vanduo drambliams” buvau. Na, paaugliams (paauglėms) tikriausiai labiausiai patinka faktas, kad Pattinsonas vaidina 😀 Nors man pačiai jis šiame filme nelabai tiko.
    O šiaip knyga žymiai geresnė nei filmas, nors beveik visos scenos imtos iš knygos, tad bent jau režisierius pasistengė padaryti tikrą ekranizaciją, ne tik įdėją pasiimti ir savaip interpretuoti. Nors man kliuvo tai, kad visgi daugiausia dėmesio buvo skirta meilei, kuri man knygoje buvo antraeilis dalykas. O dramblę įsimylėjau dar sykį : pirmą kartą- kai skaičiau knygą, o antrą kartą- šiandien bežiūrėdama filmą.
    Bet šiaip gan geras filmas. 🙂

Leave a Reply

