Home » Uncategorized » Sekmadieninis filmas

Sekmadieninis filmas

Šiandien per tv rodo “You Got Mail”, kuriame vaidina Meg Ryan ir Tom Hanks.

Kaip man gaila tos mažos knygų parduotuvėlės, kurią filme uždaro…

Bet tuo pačiu tai man norėtusi ir į tą didžiulį kelių aukštų FOX knygyną.

 

 

O dabar sąžiningai prisipažinkite, kas iš jūsų svajoja atidaryti tokią mažą knygynėlį?  Aš tai jau ir vietą esu išrinkusi. Tiksliau dvi. Viena visai šalia parko, kita- vienoje pagrindinių gatvių, bet nuoma ten tai ohohoho. Tektų ir man užsidaryti.

K.Ž.G

6 thoughts on “Sekmadieninis filmas

  1. Cha cha cha – aš kaip tik vakar vyrui sakau – žiūrėk, mano knyginėliui vieta atsilaisvino – ten toks “gastronomas” užsidarė – aš net remonto nedaryčiau – toks a la monmartinis būtų 😀 Mane irgi greit uždarytų, nors kas mane labiausiai tokiame “versle” žavi, kad aš visai nenoriu būti “bookmaxima” – man užtektų save išmaitinti – oi, uždarytų mane po trijų dienų 😀

  2. Pats geriausias mano matytas (gal kokius penkis – šešis kartus) filmas. Kai liūdna, visada jį žiūriu ir svajoju apie savo kygynėlį.:) Klaipėdoje….

Leave a Reply

