Home » Uncategorized » Man Booker ilgasis

Man Booker ilgasis

Šiandien paskelbtas Man Booker ilgasis sąrašas. Jį sudaro trylika knygų. Sąraše yra keturi naujokai, t.y. keturios debiutinės novelės (Stephen Kelman, A.D. Miller, Yvvette Edwards and Patrick McGuinness), taip pat vienas, jau kartą laimėjęs premiją rašytojas, tai Alan Hollinghurst, 2004 m. laimėjęs su knyga The Line of Beauty.

Štai jie:

Julian Barnes The Sense of an Ending (Jonathan Cape – Random House)
Sebastian Barry On Canaan’s Side (Faber)
Carol Birch Jamrach’s Menagerie (Canongate Books)
Patrick deWitt The Sisters Brothers (Granta)
Esi Edugyan Half Blood Blues (Serpent’s Tail – Profile)
Yvvette Edwards A Cupboard Full of Coats (Oneworld)
Alan Hollinghurst The Stranger’s Child (Picador – Pan Macmillan)
Stephen Kelman Pigeon English (Bloomsbury)
Patrick McGuinness The Last Hundred Days (Seren Books)
A.D. Miller Snowdrops (Atlantic)
Alison Pick Far to Go (Headline Review)
Jane Rogers The Testament of Jessie Lamb (Sandstone Press)
D.J. Taylor Derby Day (Chatto & Windus – Random House)

This slideshow requires JavaScript.

Trumpasis sąrašas bus paskelbtas rugsėjo pradžioje. Giedre, ką sako bukmeikeriai? O kas tau atrodo laimėtojas? Mano akys kažkaip užkliuvo už English Pigeon.

11 thoughts on “Man Booker ilgasis

  1. Man irgi uz English Pigeon. Labai jau visur isgirtas, tema labai aktuali JK (gauju karai, peiliu subadyti jaunuoliai ziniose kasdien). Bet siaip tai noriu dar keleta is to saraso paskaityt. Pasiilgau geros knygos.

  2. Idomus longlist’as. Labai dziaugiuosi del Hollinghurst – as jo didelis fanas. Priesingai jums English Pigeon visai netraukia – istorija skamba kaip jau milijona kartu skaityta savaitgalio laikrasciu prieduose. Kiek esu skaites Julian Barnes, visada labai patiko, o stai Sebastian Barry migdo… Visos zanrines knygos turbut ir idomios tu zanru fanams. Man dar idomi pasirode The Last Hundred Days – ne tik kad virselis be proto grazus, bet ir brito pasakojimas apie rytu europa – jie visada mato istorija is kitos puses. Is nepatekusiu knygu skaiciau Lloyd Jones Hand Me Down World – rekomenduociau!

  3. Dovydai, man kazkodel pavadinimas kimba to Engish. Siaip kai paskaiciau aprasyma, tai nezinau, ar man patinktu. gal. per kino pavasari ziurejau viena filma, neatsiumenu, kaip vaidnosi, tai tikriausiai panasiai apie ka knyga. filmas labai geras buvo. gaila, dabar neatsimnu pavadinimo.
    o siaip dar pavadinimas the sisters brothers toks gerulis. 🙂

  4. skaityčiau Julian Barnes, Patrick DeWitt, Patrick MacGuiness ir Jane Rogers (pastarosios leidyklai nuskilo – leidykla glaudžiasi kažkokiam bute ir yra išleidusi vos septynias knygas, jei neklystu).
    kažkoks nuobodokas ir labai politkorektiškas šiaip sąrašėlis.

  5. mb, man kazkaip smalsu tas sarasas, bet skaityti po numesto Finklerio klausimo, kazkaip nebesinori. Labiau linksta ranka prie kokio lengvesnio Orange saraso

  6. žinai, Finklerį perskaičiau su dideliu malonumu 🙂 beje. “Gilead” pagaliau perskaičiau ir, manau, skaitysiu dar ir dar. viena geriausių, žmogiškiausių ir šilčiausių knygų kokią tik esu skaitęs. seniai jau skaitydamas nebuvau patyręs tokių emocijų.

  7. mb, nemanau , kad Finkleris bloga knyga, tiesiog skaitydama jauciau, kad nesuprantu viso to, kas parasyta tarp eiluciu, manau, kad tiesiog reikejo kai kada zvilgtelet i zodyna, pasiziureti viena kita zodi, kad geriau suprasciau teksta. kadangi to nedariau, nejauciau malonumo ir padejau knyga su gero vertimo viltimi.

Leave a Reply

