Home » Audioknygos » Neik alkana į maisto parduotuvę

Neik alkana į maisto parduotuvę

pagalvojo knygų žiurkė ir nuėjo į knygyną. Na, bet turiu pasiteisinimą – dar nuo savo gimtadienio laikų (jau praėjo beveik pusė metų), turiu dovanų čekį į knygyną – įsivaizduoji, tiek ilgai išlaikiau, nes tiesiog neradau, ką pirkti. Viskas, ką norėjau pirkti buvo Tyto Albos, o kadangi leidykloj daug pigiau, tai nieko ir nepirkau, buvo gaila permokėti. O šiandien, kaip jau sakiau sugriešijau. Nusipirkau naują gražią baltų lankų knygą ir nukainuotą audio knygą – krūvą CD – Ken Follet World Without End – klausysiu važiuodama į darbą ir namo, t.y. – negaliu įeit pro duris (nėra laiko skaityti) – lipsiu per langą (klausysiu, kaip kažkas kitas skaito).

 

 

11 thoughts on “Neik alkana į maisto parduotuvę

  1. Merginos, turiu klausima. Zodziu, laukia ilga ir nuobodi kelione keltuvais su persedimais ir ilgai laukimais oro uosto salese. Kokia gerai itraukiancia knyga nusipirkti, kad greitai begtu laikas?

    Gal ne vien man aktualu, vat butu idomus irasas 🙂

    • Labai suknu patarti, man toookios visokios gyveeeeenimiškos patinka, na Žemaitės stiliaus 🙂 Forsaito, Rushdie, Kanovičiaus, Ulickajos…. tai kas vienam įtraukia – kito gali visai nedominti, pvz. dabar įkritau į Oates Žemės rojus – nu nesvietiškai man patinka, o skaitydama taip ir įsivaizduoju KŽ vartant akis, nes ten apie moters vietą pasaulyje – nors vėžimu vežk kokių pastraipų yra – ir dar toookios mintys, kad matyt kokiai feministei kraujas turėtų užvirti skaitant 😀 O svarbiausia – kad jokia ten utopija, fantazija ar dar kažkas ką kuria Atwood, McCartny ar tas pats Orvelas šiurpindamas skaitytojus – taip mąstė tos moterys, taip gyveno, taip mirė…
      Kai išsirinksi knygą, brukštelk – nes dabar Help rimtai susidomėjau 😀

      • Anafora, aciu!

        Tiesa sakant, nezinau, ar as tau Help rekomenduociau. Dar nebaigiau skaityt (pasidejau kelionei vis delto), bet man ten per daug stereotipu, veikejai labai pavirsutiniski, poelgiai, mintys – simta kartu matyti ir girdeti nesuperines kokybes filmuose ir serialuose. Pliusas tik tas, kad skaitosi neblogai, greitai itraukia, bet galvos pasukti ten nereikia, – isviso, sakyciau, nerekomenduotina. Nusprendziau man bus pats tas 7 valandu kelionei 🙂

  2. Jau skaitau. Ir galvoju, gal padet iki keliones. Bet kazkaip norisi pabaigt – nebedaug liko, maziau net trecdalis 🙂
    (nors nepasalyciau, kad labai patinka, bet itraukia gerai, va tokios man reikia kelionei 🙂

  3. aaaa, perskaiciau Žiu komentarą apie tą “nerekomenduotiną” ir iškart norėjau klausti – ar panašu į Grisham 😀 Ant jo buvau kryžiuką uždėjusi po kažkokių Kalėdų – siaubas, ne knyga, mane tokios varo į neviltį – ta prasme, jaučiuosi visiška “vartotoja” ne skaitytoja, nes atrodo, kad jis rašo užsidirbti – ta prasme kaip kiti stato, skaičiuoja ar dažo. O aš mat seno kirpimo gerbėja talentais tikiu, visokiais genijais…rožinius akinius nešioju…tai man Grisham kaip spjūvis literatūrai 😀 Gyventi netrukdo, bet “neperku” aš jo, TAČIAU jeigu va taip stovėčiau komiam aerouoste vieniša ir apleista ateinančiom ilgom valandom, tai ir Grisham griebčiau – vien dėl to nuspėjamumo – kad skaitai ir žinai ko laukti – kažkokį saugumo jausmą tokie autoriai suteikia, žinai, kad bus “skanu”, o kai pasiemi kokį Radzevičių, tai žiūrėk ir apsižliumbti gręsia , o kas nori žliumbti laukiamojoje salėje skaitant knygą?
    Tai jeigu trumpai – už Grisham tada aš 😀

Leave a Reply

