Home » Uncategorized » Ko tu nori Kalėdoms?

Ko tu nori Kalėdoms?

6 thoughts on “Ko tu nori Kalėdoms?

  1. 😀 😀 Labai panašiai pas mus darbe ant bibliotekos durų užrašyta, kažkas tokio, kad tai ne sienos, ne lentynos, ne tik knygos – tai kitas pasaulis, kita erdvė ir visa atvira skaitančiąjam. Kažkas panašaus.

  2. Anafora, kadangi neturiu galimybes tiesiogiai ir asmeniskai padekoti uz Liudmilos Ulickajos kaip rasytojos atradima, tai dekoju cia, komentaruose. Aciu!
    Siuo metu skaitau jos knyga “Danielis Stainas, vertejas” ir negaliu atsitraukti. Esu dekinga sio tinklarascio seimininkems uz tai, kad siais metais atradau tiek daug geru ir idomiu knygu bei patarimu. Aciu jums visoms, kad praturtinot mano metus! Linkiu visoms kurybingu, sveikatos ir atradimu metu!

  3. Oi, kaip smagu, kad patiko – Danielis man irgi buvo super, ypac del to, kad ten daug tikrų faktų, daug ko aš nei žinot nežinojau.
    Mano darbe VISOMS Vanduo drambliams patiko – tai irgi matyt visos būtų dėkingos šiam blogui, nes is cia susigundžiau paskaityti 🙂

Leave a Reply

