Home » Uncategorized » Apie draugę

Apie draugę

Mes vakar panašiai taip ir atrodėme traukinyje skaitydamos. Tik truputį mažiau elegantiškos su truputį paprastesnėm šukuosenom

K.Ž.L dabar traukinyje pakeliui į Stokholmą. Aš gi sėdžiu darbe vis dar pilna savaitgalio nuotaikų ir kažkaip bandau susikaupti.
Apie mugės įspūdžius tuoj abi pulsim rašyti, bet aš norėjau parašyti mažą intermezzo apie mano draugę K.Ž.L, kad ji žinotų, kaip man ji yra svarbi.

Atrodo, susitikom, galėjom prisipasakoti, bet aš kažkaip jaučiuosi nepasakiusi savo draugei, kokia man svarbi jos draugystė ir kaip aš džiaugiuosi, kad Lina yra mano gyvenime.Tie, kurie ją pažįsta in real life supranta apie ką aš kalbu ir turbūt pritariamai linksi galvomis.

Iš Linos aš mokausi labai daug įvairių dalykų. Pavyzdžiui, gimnazijoje, kur mes pirmą kartą susitikome, Lina man parodė, kad galima būti labai ambicinga, labai tikslingai siekti to, ko nori, bet tuo pačiu metu būti atidi, draugiška ir atvira pasauliui. Iš Linos labai norėčiau  išmokti tiesumo. Ji turi drąsos sakyti dalykus atvirai, ji moka pastovėti už save ir mano akimis žiūrint yra superdrąsi. Va, tikiuosi, kad ta jos drąsa užsikrėsiu ir išmoksiu ,pavyzdžiui, į keliones žiūrėti mažiau problematiškai. Vakar Lina papasakojo, keliose šalyse jos vaikai jau yra pabuvę, tai supratau, kad man reikia baigti matyti vien problemas ir išmokti keliauti kartu su savo mažiais.

Ir dar esu labai dėkinga už tai, kad Lina, neturėdama laiko, sutiko kartu su manim rašyti šitą blogą, už siuntinius su knygom, už rekomendacijas, už išmokymą paisyti vertimo, už atvirutes. Esu  labai dėkinga už feministinius pokalbius, už juoką kartu (vakar traukiny garsiai juokėmės, kai Lina skaitė ištraukas iš P. Hoeg knygos ), už įkvėpimą būti geresne mama ir geresniu žmogumi apskritai.

Ačiū, Lina. Stipriai stipriai apkabinu

Giedre

 

 

4 thoughts on “Apie draugę

  1. Skaiciau ir graudinausi, taip viskas pazistama… Ir taip dziaugiausi, kad kazkas paeme ir taip graziai parase, nes buvau tikra kad KZL pati apie save taip negalvoja, tai gerai bent jau paskaityti kad taip galvoja kazkas kitas 🙂

Leave a Reply

