Home » Uncategorized » Ką sudraskys vilkai?

Ką sudraskys vilkai?

O aš, žinai, dabar jaučiuosi kaip kompiuteriniame žaidime Raudonkepuraitė, kuri eina mišku ir mato, kad štai ant takelio stovi vilkas ir šiepia dantis, ir galvoju, ką man čia su tuo vilku daryti, spausti “escape” ir dingti iš šito žaidimo, pasirinkti kokį kitą takelį, bėgti, o gal prisiminti pažadą sau, kad turiu išmokti mesti nekabinačias knygas?

Iš tikro tai stoviu “Vilkų menėj” (Wolf Hall, jei ką) ir bandau suprasti žaidimo taisykles, jau 6 valandos klausymo, o taisyklių vis dar nelabai suprantu. Tada pagalvoju, kad gal nelabai suprantu anglų kalbos, na, yra tokių nepaklausomų knygų, gal įskaitytojas nemoka skaityti? Pasiimu popierinę knygos versiją ir matau, kad skaityti iš viso nepaskaityčiau, tad klausausi toliau. Sunkiai. Dažnai būna, kad nesuprantu, kas knygoje kalba, nes autorė ištisai naudoja “jis”, o kas “jis” toks neina iš nieko suprasti. Žodžiu, su klausymu labai paprastai – tiesiog atsijungi – klausai, ale nieko negirdi. Ir tema, galvojau, siaubas, gal man visai neaktuali, todėl taip neįdomu, bet gi Ken Follet tai apžavėjo, o jo knygos gi visiška fiction.

Mane vilkai tikriausiai sudraskys. Ar yra juos įveikusių?

wolf2

Antras Bookeris ir antra mano nesėkmė (vis dar nepasidaviau, bet tikrai nežinau, kaip bus)?

22 thoughts on “Ką sudraskys vilkai?

  1. Hmm, štai priežastis, dėl kurios net nebandžiau jos įveikt angliškai, vis tikėdamasis, kad išeis lietuviškai. Ir štai išlaukiau 🙂

  2. hahaha, iki vasaros, labai juokinga. raudonkepuraitei vyno neuzteks. As vakar kitaknyga pradejau skaityti. su malonumu!

  3. Vajei, tik pradejau skaityt sia knyga irgi su mintimi, kada as ja baigsiu… Po sio iraso upas dar labiau nukrito:)

  4. 149 litai? OMG. Tikrai įdomu, kiek tų knygų nupirks.
    Aš pirkau saviškį egzempliorių už 37 litus su nemokamu pristatymu.iš bookdepository
    Galvojau, kad gal palauksiu vertimo į lietuvių kalbą, bet dabar tolkių planų nebeturiu

  5. Beje, prie knygos aprašymo parašyta, jog “Hilary Mantel (g. 1952) yra pirmoji moteris, pelniusi „Man Booker“ premiją, ir pirmoji, pelniusi ją du kartus. ”
    Mantel pirmoji moteris gavusi Bookerį du kartus, bet ne pirmoji moteris apskritai.

    • Ale ir įdomi kainodara, jei visiškai naujai išleistai knygai galima uždėti tokio dydžio nuolaidą.

      Ir ar man vienai kliūva viršėlis su Henriku VIII? Knyga juk iš Cromwell perspektyvos parašyta, apie jį patį, tai uždėti Henriko paveikslą ant viršelio man pasirodė ne labai “į temą”

Leave a Reply

