Home » Uncategorized » Surask Joną

Surask Joną

Leidykla “Nieko rimto” išledo dvi knygutes apie Joną, kurį reikia surasti. Mano vaikai baisiausiai tokias mėgsta. Iš tikro aš ir pati mėgstu. Labai apsidžiaugė, kai pamatė, kad šiandien parnešiau. Žinoma, pirmas klausimas: “o čia man?”. “Ne, ne tau”. ” O kam?”. “Kitiems žmonėms padovanoti”. “O kodėl?”. “Nes leidykla prašė padovanoti kitiems žmonėms?”. “Mama, o tu gali padovanoti tokiems kitiems žmonėms, kuriuos aš pažįstu?” 🙂

Ne bėda, prašom mamų ir tėčių už vaikus susipažinti komentaruose (“Mano vardas Joris. Man 5 m.”), tada būsim pažįstami ir keliems iš pažįstamų žmonių padovanosim po knygą. Bus malonu susipažinti!

surask jona 1surask jona 2

Pirmojoje knygoje Jono reikia ieškoti gatvėje, paplūdimyje, kalnuose, iškyloje, traukinių stotyje, oro uoste, stadione, muziejuje, jūroje, safari parke, parduotuvėje, atrakcionų parke.

Antrojoje, istorinėje knygoje, Joną reikia rasti akmens amžiuje, senovės Egipte, galdiatorių kovos ringe Romoje, pas vikingus, Kryžiaus žygyje, mieste prieš šešis šimtus metų, actekų mieste, senovės Japonijoje, piratų mūšyje, Paryžiuje prieš šimtą metų, aukso karštinėje ir ateities mieste.

Kai prisistatysite, galite parašyti, kuri knyga Jus labiau domina. Nugalėtojus išrinksime artimiausiu metu, kai turėsim laiko.

surask jona aukso

Čia aukso karštinė

24 thoughts on “Surask Joną

  1. Sveiki! Esu Sofija, man 3 metai, skiemenų dėliot dar nemoku, bet raidžių pažįstu nemažai:) Labai mėgstu ieškoti Kirmėliuko ir Zvimbalo R.Scarry knygose, tad man tikrai patiktų pirmoji knyga apie Joną! Žinau, kad antroji tikrai kažkada patiks mano broliui Leonardui – jam kol kas tik 9 mėn. ir knygas jis tik ragauja:)

  2. Sveiki, mano vardas Paulius. Man 3 metai. Aš dar turiu brolį Rapolā, kuriam 7 metai. Mes abu labai mėgstam ieškoti… Būtume labai laimingi gavę bet kuriā knygā apie Jonā.

  3. LABAS, esu Mykolas (9m.), kitą savatę mano vaikystės draugo Jono gimtadienis. Padovanočiau jam knygą “Surask Joną” mieste. Pats turiu panašią knygą, kurioje reikua surasti Stigą. Iki!

  4. Sveiki,
    mano vardas Gytis ir man jau trys su trupučiu. Knygelės man labai patinka. Vartau, žiūrinėju, turiu ir spalvojimui. Pažįstu keletą raidžių, bet labiausiai dar domina paveikslėliai. Aš labai norėčiau 2 knygelės. Ačiū 🙂

  5. Labas rytas,

    Mano vardas Tauras, esu 8-eriu.
    O mano vardas Girius, tuoj valgysiu 5 tortus ir pusiu 1-a zvakute.
    As as dabar! Mano vardas Vakaryte, man “tys”, nors mama nuolat sako, kad tik 2.
    Norim knygutes apie Jona. Mamai ir teciui pries miega skaitysim :).

Leave a Reply

